Děkujeme za pochopení.
E29v14a 77K95o72r59b32e35l83o60v91á
Halík nebo Piťha, jeden za osmnáct, druhý za dvacet bez dvou. Katolická církev má mlčet a šoupat nohama. Vždyť je to instituce, kde stát mlčky toleruje diskriminaci žen. Proč nemohou ženy v katolické církvi vykonávat kněžské povolání, když je placeno státem, který má garantovat rovnost pro všechny?
P53e30t37r 53T64o13m87e28k
A jak je to v Islámu pane Hornere? Kdyby paní Korbelová úplně stejně psala o Islámu, taky by od vás dostala minus?
Z76d92e66n26ě59k 31T45r56i53n12k19e76w54i67t44z
Faktická rozdílnost funkcí a práv mužů a žen, a rozhodující význam harmonické rodiny se u nás lidí, druhu homo sapiens, se vyvinuly statísiciletým darwinovským přirozeným výběrem jako nejefektivnější.
Při přemnožení homosexuality a neexistenci plodných rodin by jistě náš druh již dávno vyhynul. Proto rodina musí být zákonem chráněna a podporována a homosexualita zákonem trpěna, nikoli však podporována.
J16a39k37u44b 13Š90o48l26c
Homosexualita se nemůže přemnožit, dokonce ani rozmnožit.
J14a98k90u90b 54Š32o44l55c
Nesahat do něčeho, co funguje, to je základní pravidlo. ČR je příklad, kde si každý může dělat, co chce, funguje rovnost, vše je téměř ideální. Feminismus, islamismus, korektnost, vše tuto rovnováhu může jenom narušit a zardousit.
Z58d65e25n73e91k 40H31o18r17n20e83r
Kupodivu se s vámi shoduji v potřebnosti diskuze, kterou by mohlo referendum o této otázce určitě zkvalitnit na úroveň skutečné diskuze. Přeci si nikdo nemůže představovat, že se složitá úmluva na mezinárodní úrovni prodiskutuje, aby potom byla shozena na nějaké národní výkřikové potyčce. Myslíte, že je možné definovat patřičně srozumitelnou a jednoznačnou otázku pro takové referendum? Vždyť nejsme schopni ani tu smlouvu ve významovém souladu přečíst. Vy si k ní přidáváte svoje fantazie, lidskoprávní aktivisté svoje naděje a cesta k textu je tím uzavřena. Text je příliš rozsáhlý, aby se mohl stát celý jednou otázkou referenda. Proto si volíme zástupce do sněmovny, abychom se neocitali v neustálé slepé uličce. Nicméně diskuze musí být založena na respektu k věcnému tvrzení, čehož odpůrci nejsou schopni. Oni napřed říkají ne, a pak zdůvodňují svoje marginální důvody. A také každý stokrát jinak.
J63o46s24e16f 70S47e24d89l29á94č58e29k
"marginální důvody"
Co to je, pane Hornere??
Z67d39e89n33e19k 55H60o20r39n92e51r
Rovnost nemá žádné katolické podmínky či vlastnosti, má-li vyplývat z logiky věci. Napřed je logika věci a potom nějaké katolické pohledy. Ty ovšem lze uplatňovat pouze vůči praktikujícím věřícím a to ještě na základě dobrovolnosti. Katolický pohled na rovnost totiž není pro člověka univerzální nýbrž politicky diskriminační.
S75t17a29n36d91a 16N17o62v67á84k
.......Samozřejmě také bezvýhradný souhlas ! Jsou věci, který byla tolerovány, žádného nepohoršovaly, neboť jak pravím, každý jsme jiný. Dneska se nám snaží vnutit, že to má být oslavováno, prezentováno jako něco moderního, pro člověka současné doby. Viz "duhové" průvody.
Kdo s s tím nesouhlasí je zpátečník, primitiv. To už tu jednou bylo, pamatujeme!
J84o30s17e17f 54S36e62d17l94á46č26e77k
Přidržím se jen samotného kázání Mons. Petra Piťhy.
Formu kázání mám za otřesnou, věcnost za pochybnou.
Charakteristika sv. Václava vychází z legend nikoliv ze skutečností.
Úvaha Mons. Piťhy o svobodě a její nedělitelnosti je stále opakovaný a opisovaný nesmysl.
Vize budoucnosti jakou uvádí v sedmi bodech je katastrofická, formou i obsahem víc odrazující než varující.
V49l76a29d60i32m18í84r 13Š76ť77a95s47t81n10ý
Brilantně sepsané a formulované, máte moji poklonu a samozřejmě souhlas.