Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Pana Máje mi je líto, až se snad někdy probudí, tak už bude pozdě. Všimli jste si, jak jsou na titulce iDNES furt ti samí blogeři? No jo, koho ta mají admini furt dávat, když kritizující ANO a jeho falangu mají zakázáno. Je mi jich docela líto.

12 4
možnosti
ZD

Blbnete v přímém přenosu s vidinami. Slyšíte také růst trávu ?

3 7
možnosti
Foto

I28v74a10n 13M37a76r98e39k

27. 8. 2019 7:24

Karma p.Máji. R^ [>-]

7 9
možnosti
MV

Z vůle lidu zvolený a bez politických a mocenských tahů za touto volbou. Vy fakt ani netušíte, jak moc musel Zeman lobovat, aby se mohl stát téměř "jeho velicenstvem" v očích některých. Zemana je mi líto. Starej nemocnej chlap by měl odpočívat víc, než odpočívá nyní.

12 4
možnosti
ZD

To jako, že loboval u všech, kteří jej volili? V přímé volbě ? Nezbyl ještě nějaký zbytkový ???

6 6
možnosti
AM

A41d72a47m 23M24a48l49ý

27. 8. 2019 7:06

Tento blog se snad ani nedá okomentovat, snad jen pár klíčových slov: nenávist pro demonstracím, láska k Zemanovi.

Vyjadřuji tedy alespoň lítost nad autorem blogu.

15 4
možnosti
ZD

Že vy nemáte argumenty neznamená, že se nedá komentovat. Kromě vás jsou zjevně lidé, kteří věci chápou jinak.

5 7
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik