Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vážně se domníváte, že skutečnost, že A.B. byl ministr financí a nyní je premiér, nemá a neměla vliv na to, že obří Agrofert čerpal dotace určené malým zemědělcům?

6 10
možnosti
Foto

Dotace se nedočerpávaly a mnoho miliard z EU se tak nevyužilo.

4 1
možnosti
PK

Pouze formální připomínka, pokud kdokoliv řekne cokoliv v prospěch AB je jeho volič a koblihář, tak to nechte plavat a nebojte se svobodně vyjádřit, stejně ta kobliha budete;-D;-D;-D.

Jen bych ještě dodal,že dnešní hovory VM byla ukázka bídy komunikace a to nejen ze strany AB8-o8-o8-o

9 1
možnosti
Foto

Koblihy mám ráda. Ty klasické, z básničky Mámo, usmaž koblížky, až mi dojdeš na šišky, nemám už čím topit, synku, dělej něco pro maminku... To znamená s marmeládou a jen pocukrované. Na takové ty s čoko náplní a polité kdoví jakou polevou jsem si nezvykla. A Vy?

4 0
možnosti
Foto

Nebudu psát "výborný článek", protože v minulé diskuzi dal tomuto výrazu jeden z diskutujících opačný smysl a pak z toho máme v hlavách zmatky. Stručně a jasně, jak to děláte Vy: R^

10 1
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik