Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Naprosto s Vámi souhlasím a jen dodám, neměli bychom z té ksindlpartie vystoupit? Kdybychom za ty prachy někde postavili školy tak nás tam mají alespoň rádi.

5 6
možnosti
Foto

To je bohužel jen teorie.

1 0
možnosti
MS

Když napíšete ÁÁÁ, měl byste napsat i BÉÉ. Rada bezpečnosti při OSN je nefunkční právě proto, že Rusko (její stálý člen s právem veta), vetuje všechna (i většinová) rozhodnutí. :-/

8 2
možnosti
JL

Kdo se má stydět, nechť se stydí. Já jsem naopak rád, že patřím k tomu liberálnímu,

prohnilému, dekadentnímu západu.:-)

7 2
možnosti
Foto

S tím vaším názorem na OSN a RB souhlas.

3 0
možnosti
MB

Což o to, já se stydím řádně a stejně to k ničemu nevede ! Za Zemana, Babiše a Rusko. Jmenovaní jsou nesourodí = přitom zcela stejní. S ostudnou minulostí, žvaní , piklí, bohatnou si a hájí své ego zájmy. Nazývá se to různě - Státotvorností - zajišťování míru a podobnými bludy. Lidé , se pak obvykle řadí dle systému - černý x bílý, ale taky jsou sjednoceni ! U pumpy - Nafta bude dražší ! Opět, to všem hlavním vyhovuje - Opět ten obyčejný človíček se nestačí divit ! ... Furt dokola ... :-)

7 1
možnosti
Foto

Pane kolego, skláním se před Vaším krátkým, leč naprosto výstižným článkem. Čekám na vyjádření parlamentních stran. K tomuto aktu se musí každý postavit čelem. Doufám, že z toho nebude další vysílač Gleiwitz a počátek světové války.

11 13
možnosti
DV

D33a68v90i12d 50V22l24k

14. 4. 2018 9:15

Kristepane to myslíte vážně?8-o

13 2
možnosti
DV

D94a55v68i15d 84V45l47k

14. 4. 2018 9:05

Je zvláštní, že Vy bývalý doktor nedokážete odsoudit útok chemickými zbraněmi na vlastní spoluobčany při kterém zahynuly desítky lidí a stovky byly zasaženy z nichž spousty byly malé děti. Navíc je to opakovaný útok. A cílený útok na vojenské objekty při kterém je zraněno 6 lidí zřejmě vojáků Vás takhle rozohní.

Já se stydím za Vás, protože nadřazujete svůj politický příklon k Rusákům lidství. Rv

16 4
možnosti
Foto

Protože žádný nebyl.

4 5
možnosti
VS

Já se stydím za takové žvanili jako jste vyRv

15 5
možnosti
PH

P24e50t51r 26H22a71j45d16a

14. 4. 2018 8:56

Ohledně důležitosti celé OSN - to jste se nyní probudil, že jste tak udiven? Jinak jste zářným příkladem faktu, že vzdělání není ještě zárukou moudrosti.

7 1
možnosti
JA

J22i90ř73í 26A79l63e34x90a

14. 4. 2018 8:54

Ale vždyť já se stydím. Za všechny ruské kolaboranty.........

11 5
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik