Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DB

vynikajíc postřeh........to co zde popisujete je mistrovský kousek manipulace mozků mladých .....velmi podobně jako mladých muslimánů, jen povaha manipulace je jiná,výsledek stejný..poslušnost a souhlas s vládnoucími elitami, přesně jak píšete...

a to je jeden z dalších systémových pravidel vládnutí.........UDRŽOVAT NÁROD V PŘIMĚŘENÉ TUPOSTI A PŘIMĚŘENÉ CHUDOBĚ...i na toto téma jsem napsal článek........

Důvěra pochází od věření a věření je evolučně nezbytné vlastnost všech ..asi všech, nejsem biolog .vyšších zvířat........a týká se i lidských mláďat.......doporučuji můj článek na téma víra a věření

I k dalším bodům vašeho článku jsem se zmínil v některých mých článcích........přeji krásně čtení

0 0
možnosti
Foto

... a jistě jste o tom mluvil i s okresním hejtmanem

3 0
možnosti

Tak, ještě že všichni ti zmatení a zmanipulovaní mladí, mají na Východě zářný vzor a maják pokroku, že jo, soudruhu doktore?

6 4
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik