Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SN

:-):-).........celý den jsem byl na cestách.....teĎ jsem si konečně sedl k počítači......jako obvykle......R^R^R^!! Tak to funguje! Putin už čeká na hranicích aby nás zabral jako Hitler! Proto.....2 % HDP na zbraně, a nejlépe staré křápy od našich současných " přátel"! Zbrojařina ja kromě výroby aut nejlépe vydělávající průmysl! A je vidět i v této diskusi, kolik lidí tomu fandí! Pro Vás R^R^R^

3 2
možnosti
SN

:-).......:-).........celý den jsem byl na cestách.....teĎ jsem si konečně sedl k počítači......jako obvykle......R^R^R^!! Tak to funguje! Putin už čeká na hranicích aby nás zabral jako Hitler! Proto.....2 % HDP na zbraně, a nejlépe staré křápy od našich současných " přátel"! Zbrojařina ja kromě výroby aut nejlépe vydělávající průmysl! A je vidět i v této diskusi, kolik lidí tomu fandí! Pro Vás R^R^R^

0 0
možnosti
SN

:-).........celý den jsem byl na cestách.....teĎ jsem si konečně sedl k počítači......jako obvykle......R^R^R^!! Tak to funguje! Putin už čeká na hranicích aby nás zabral jako Hitler! Proto.....2 % HDP na zbraně, a nejlépe staré křápy od našich současných " přátel"! Zbrojařina ja kromě výroby aut nejlépe vydělávající průmysl! A je vidět i v této diskusi, kolik lidí tomu fandí! Pro Vás R^R^R^

0 0
možnosti
SN

:-)......omlouvám se, ale podívejte se na časy vložení! Napíšu příspěvek.....,čekám! Není. Počkám, dám ho znovu....není! Tak ho dá po třetí a najednou to jde! Objeví se všechny tři" Může mi to někdo vysvětlit, prosím! V

0 0
možnosti
DR
MM

Znám vás jen podle vašich názorů zde prezentovaných a podle nich je pan Halík na daleko vyšší intelektuální a mravní úrovni než vy

Berte to jen jako můj názor, na mínusy jsem připraven a jsou mi lhostejné

7 2
možnosti
Foto

No, tak nějak, nechci posuzovat inteligentní úroveň pana Halíka, ale je asi vysoká, když dokáže tak sofistikovaně manipulovat a to jaksi vypovídá i o jeho mravní úrovni a tak se divím, že jste ochoten napadat člověka, který na jeho manipulace upozorní 8-o

Ale je li to Váš názor.... vypovídá to samo za sebe ;-(

1 0
možnosti
VH

Dýchlo na mě staré Rudé Právo...Rv

7 4
možnosti

Dýchlo je slabé slovo.:-)

4 2
možnosti
JN

J58o30s89e65f 85N80i33k63l

27. 11. 2019 10:31

...pan Halík je tuze rozpoluplná ososnost (spíše osůbka, než ososbnost), stačí zavrtat v jeho minulosti... a vyplavou zajímavé věci...

3 6
možnosti
JK

J48i38r14k58a 37K85o66r16n

27. 11. 2019 10:42

Je to významná osobnost i v Evropském měřítku a ti dnešní rusko-estébáčtí zpovykanci, kteří nám dnes vládnou mu nesahají ani po podrážky bot.

4 3
možnosti

Jsem rád, že i vy sám uznáváte, že ruské tanky jsou hrozbou Evropě.:-P

2 1
možnosti
PT

P36e39t11r 41T90o64m42e67k

27. 11. 2019 9:56

Putin, KGBák a věrný následovník svých milovaných, předchozích okupantů.

6 0
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik