Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už jsem se na blog nechtěla vracet, ale vrátila. Proč? Protože naše podvědomí jsou propojená, Vy jste si mě sem zavolal. Včera jsem se toulala kolem Červenohorského potoka a hleděla do jeho tajemně působících peřejí a kdybych šla ještě kousek výše, došla bych k chatě s názvem Rusalka. Trestem za to, že jsem k ní nedošla a vrátila se předčasně mezi lidi, bylo to, že ti lidé se včera nechovali hezky. Měla jsem to, jako vloni, dojít až k Rusalce, ke kouzelnému soutoku Červenohorského a Hlubokého potoka a vrátit se až za tmy, kdy na špatnosti lidí už není vidět.

2 0
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik