Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby orgány činné v trestním řízení uměly prožívat svoji vlastní svobodu, zřejmě jste mohl napsat o něčem veselejším.

0 0
možnosti
Foto

A jakým konkrétním způsobem to ty orgány měly udělat? Tedy podle Vás...

0 0
možnosti

Dva sebestřední šašci, z nichž jeden byl zvolen Pražáky do senátu. Jinde by pohořel.

4 0
možnosti
Foto

Pane Máji, karma... (Hilšer zklamal. měla jsem ho za rozumného). Rv

4 0
možnosti

J72a83k51u45b 79H86o90z40a

21. 11. 2018 14:14

Mě tedy zklamat nemohl. Četl jsem jeho zdejší blogy. ;-)

1 0
možnosti

Sám Masaryk měl pro lidi jako je p.Van Gemunda a jemu podobní, hezký název : VUL (bez kroužku prosím !) Ti s kroužkem nejsou pro lidstvo tak nebezpeční !

9 0
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik