Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nepochopím jedno. Když p. Halík tohle téma převádí na křesťanské téma, proč razantně neprotestoval ve chvíli, kdy EU do svého základního textu vědomě a cíleně nezařadila křesťanství? Já jsem absolutní ateista, přesto mi to obrovsky vadí. Brblám a píšu všude, kde je téma alespoň trochu příbuzné. Jsem odpůrce EU, v referendu jsem hlasovala proti vstupu. Spousta lidí EU fandí, věří, ale toto jim nevadí. PROČ?

Jaká je naše civilizace, její hodnoty ? Na čem vznikaly, které hodnoty upřednostňuje ? Na čem se to formovalo po staletí ?

Nechci, aby to vymizelo z našeho povědomí, ani z povědomí našich dalších generací.

Co chce p. Halík? Vymazat naši historii ? Naše hodnoty lidskosti a souháležitosti (s našimi spoluobčany).

0 0
možnosti

V Bibli je krásný příklad poskytnutí azylu. Ježíšovi rodiče utekli do Egypta, když král Herodes chtěl jejich dítě připravit o život. Jenže když Herodes zemřel, zase se vrátili domů. A v Egyptě nežili z dávek. Jednak dostali od mágů z Východu (lidově se jim říká "tři králové") dary, mezi nimiž bylo i zlato a jednak Josef jako tesař určitě dokázal rodinu uživit.

3 0
možnosti

Povšiml jsem si, že šlo o kázání v kostele, nikoli o politologii. No dobře, faráři vždycky svým věřícím něco povídali, horem dolem, jak to vnímali. Pak jsem se podíval na interview na DVTV Halík v. Drtinová - pan profesor mluvil hordně rychle a téměř vůbe se neodvážil Drtinové podívat do očí. Tak já nevím, asi by si měl zají k psychoanalytikovi.

1 0
možnosti

S přímým pohledem do očí mívají problém lháři a podvodníci - tedy kromě těch lhářů a podvodníků, kteří jsou hodně dobrými herci...

1 0
možnosti

V Bibli samotné je několik příkladů, kdy Ježíš s vyčůránky, co zneužívali ostatní, rychle vyběhl. Být křesťan neznamená být blbec, a pan Halík to moc dobře ví.

5 0
možnosti

Zatím jsem nikde nečetl, že pan Halík radí vítat všechny, ale jen ty obyčejné ...

Radikály si můžou nechat v jejich domovině :-)

0 0
možnosti

Po delší době někdo, kdo se pokouší s Halíkem polemizovat, místo házet na něj urážky. Polemika vede ke tříbení názorů, obohacení a jen tak se můžeme k něčemu dobrat. Jen se mi moc nezdá ta posvátnost Krista u nás, nejateističtější zemi na světě.

0 1
možnosti

Já bych řekl, že největší urážka Krista je, když se do role jeho zástupce na zemi pasuje člověk prolhaný, sebestředný, opovrhující svými bližními. Ale je fakt, že zas takový odborník nejsem:-)

14 0
možnosti

Pravá křesťanská nenávist v přímém přenosu ;-D

0 26
možnosti

;-D;-D;-D;-D Prohlásil nenávistný Horner...

13 0
možnosti

Halík je novodobý Jidáš, který zrazuje křesťanskou víru. Za čí peníze, to zatím nevíme.

20 4
možnosti

Za peníze multikulturalistů, kteří mu dávají mezinárodní ocenění, zvou na sympozia a klepou mu na rameno, jaký je pašák. To je to, co pohání Halíka.

3 0
možnosti

Alex.Tomský: ".... Autor plamenné výzvy k přijímání uprchlíků se zaštiťuje rozumnou mírou, ve skutečnosti nevnímá problém s deportací migrantů ekonomických. ...Cizinci v bibli nepředstavují nebezpečí.... Kazatel se pomátl mystickou, téměř iracionální láskou k bližnímu....."

16 0
možnosti

Alexandr Tomský kdysi pěl chválu na křesťany, že dělají nepochopitelné věci, které se nevyplácí, jak ochotně nastavují svou tvář.

To by celkem sedělo na Halíka...

3 0
možnosti
Foto

Nebojde se,před "islamizací" a čluny s bojovníky směřujícímí přímo do Česká nás ochrání nová posila mezi českými "vlastenci",sám velký a statečný doktor Rath.:-)Je opravdu vypovídající,že v této virtuální bublině je ve světě ocenovaný křestanský filosof a autor mnoha knih za Satana a místní pitomio Okamura za Spasitele....

1 29
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik