Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Pane doktore Máj, chci Vás poprosit, je-li to možné, vysvětlit mi skutek toho kradení a vraždění bývalých poslanců ODS Petra Tluchoře, Ivana Fuksi a Marka Šnajdra. Prostě těch souvislostí a kauz je už moc, nemáte třeba odkaz na nějaký předmětný blog? Za případnou odpověď děkuji, prostě mi občas něco unikne a všem už je to dávno jasné.

0 0
možnosti
RK

Autore, ptám se jinde, zeptám se i tady . Špidla, Zeman, Rusnok, Paroubek a jiní, oni jsou z ODS a nebo jsou z jiných stran a vy jste jen opměl je vzpomenout, jací že jsou to korupčníci ?

1 2
možnosti
LC

.........Kostale , vyjmenujte mně korupční aféry pana Špidly , Zemana , Rusnoka , Paroubka - za jiné zřejmě považujete Grosse (nebo jste si nevzpomněl ?) - tyto  vámi jmenované osoby  jsem už četl ve více vaších příspěvcích , ať se konečně ty jejích kauzy provalí ..........:-P:-P

2 0
možnosti

R^

Zakládal jsem ODS, ale do roka jsem pochyboval o jejím konservativismu a do dvou let jsem pochyboval o její pravicovosti. Ideologii pravicové konzervativní strany zaměnili za klientelismus, korupci, protekci a levicové sociální inženýrství.

ODS, TOP 09 a ČSSD jsou pro mne nevolitelné!

Je to smutné, ale vládní strany zklamaly!

Nyní můžeme jen doufat v Babiše a jeho ANO, že spolu s lidovci zastaví to tunelování našich peněz řádově ve stovkách miliard korun ročně!

:-)

1 2
možnosti
LC

...........pane Šimek , ještě předloni jste bránil na blozích  ODS zuby , nehty - 

dneska tvrdíte , že jste je po dvou letech prokouknul , ty stovky miliard korun zašantročila ODS , KDU-ČSL, VV , TOP 09 , milé vašemu srdci , nevím , možná kdyby ČSSD měla tolik času na vládnutí jako ODS , možná by toho zašantročila také víc , ale asi by toho nebylo tolik jak v ODS , už jenom z toho důvodu , že nemá tolik kmotrů na tak vysoké úrovní jako ODS.........:-P:-P

1 0
možnosti
Foto

ODS je v nelibosti, ale tak jak se chovala ODS se chová každá strana, která je u moci.  Není to tedy v lidech z ODS, je to systémová chyba daného demokratického systému založeném na  legalizaci tr. činu loupeže, kterým se říká Daně.  Když je na začátku něco špatného, těžko to něčím dobrým vylepšíte.

2 2
možnosti
LC

.........vážený Kšíre , není to jenom o Daních  , je to hlavně o Morálce , daně vyšší , nebo nižší se platí všude , ale tolik jako v Česku se nekrade skoro nikde ............:-P:-P

1 0
možnosti
  • Počet článků 186
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1812x
Jsem lékař, vlastně byl jsem...

Seznam rubrik